שאלות ותשובות

שאלות ותשובות על המערכת שמנהלים תמיד שואלי אותנו – אספנו עבורכם את השאלות הכי רלוונטיות כדי לחסוך לכם ולנו זמן יקר.

האם המערכת תתחבר למערכת ההגברה שלנו?

כן. המערכת מתחברת לכל סוגי מערכות ההגברה - זו השאלה הנפוצה ביותר שאנו נשאלים. מתוך היכרות שלנו עם סוגי המערכות השונות הקיימות, מתאפשר לצוות המתקינים שלנו להתחבר לכל מערכת כריזה שנדרש.

האם קיימת הגבלה על כמות השירים או הצלצולים בהם ניתן להשתמש בתוכנה?

לא. החבילה היא בלתי מוגבלת ולכן אין הגבלה על כמות סוגי השירים או הצלצולים שאתם יכולים להעלות לענן.

האם במקרה הצורך ניתן לקבל תמיכה בשימוש מערכת?

כן. יש לנו צוות שפעיל בשעות הפעילות ונותן תמיכה למנהלים ואנשי ההפעלה של המערכת אצלכם בבית הספר. ניתן ליצור איתנו קשר כאן במרכז התמיכה.

האם התשלום הוא שנתי או חודשי?

התשלום הוא חודשי, אך ניתן לשלם בתשלום אחד לשנה מראש באשראי, העברה בנקאית או צ'ק. יש לעדכן מראש את נציג המכירות על אמצעי התשלום המבוקש.

האם יש תשלום נפרד על הציוד הנלווה כגון טאבלט, כבלים וכו'?

לא. חבילת ההצטרפות כוללת בתוכה את הציוד הנדרש עבור המערכת. במידה שתחליטו לסיים את ההתקשרות עם המערכת הציוד יוחזר לחברה.

היכן ניתן להשתמש ולבצע שינויים באפליקציית צלצולון?

מכיוון שהתוכנה מבוססת על ענן אין צורך להגיע פיזית למיקום בו מערכת הכריזה נמצאת וניתן לבצע בה שינויים מכל מקום בעולם, כולל אפליקציות מנהל מותאמות לנייד.

האם יש להימצא בשטח בית הספר על מנת לכרוז?

לא, באמצעות אפליקציית מנהל ניתן לכרוז במערכת הכריזה מכל מקום בעולם.

האם על הכריזה להתבצע דווקא בצורה קולית?

לא! תוכלו להקליד את ההודעה שברצונכם להשמיע והמערכת באמצעות שימוש בבינה מלאכותית (AI) תדע להפוך אותה להודעה קולית שתישמע במערכת הכריזה.

האם בזמן הפסקה פעילה ניתן להשמיע כל שיר שארצה?

כן! מאחר שהמערכת מבוססת ענן תוכלו להעלות ולתזמן רשימת השמעה אישית מכל מקום ובכל זמן. כן! מאחר שהמערכת מבוססת ענן תוכלו להעלות ולתזמן רשימת השמעה אישית מכל מקום ובכל זמן.

האם כל אחד יכול להגדיר מערכת באפליקציית צלצולון?

כשפיתחנו את התוכנה, מתוך היכרות שלנו עם בתי הספר, דרישת הסף היתה ״מערכת שכל ילד יכול לתפעל״, כך שידידותיות למשתמש היה הדבר החשוב ביותר שעמד לנגד עינינו. כך נוצרה צלצולון, תוכנה נוחה וקלה לתפעול שכל אחד יכול להתמצא בה ללא צורך בידע טכנולוגי מיוחד.

האם בעתות חירום (כגון מלחמה) ניתן לשנות את מערכת השעות לתקופה מסוימת תוך כדי שמירה על המערכת הקבועה?

כן, על ידי פניה לתמיכה שלנו, ניתן להגדיר במצבי חירום משתמש זמני ולאחר מכן לחזור למערכת הקבועה שתישמר על שם המשתמש המקורי.

האם התוכנה יציבה?

כמו כל מוצר דיגיטלי, אין דבר שחף מתקלות, לכן אנו עובדים באופן תדיר על שיפור התוכנה ומתבססים על המשוב שלכם. עד כה במשך שנתיים של שימוש בצלצולון, לקוחותינו מדווחים על אפס תקלות 🙂

האם יש צורך בחיבור לאינטרנט כדי להשתמש באפליקציה?

המערכת יודעת להשתמש בנתונים ששמרתם בה באופן לא מקוון, כך שרק בעת ביצוע שינויים יש צורך בחיבור לאינטרנט.

למה לא להמשיך להשתמש במערכת הנוכחית שעובדת בצורה תקינה?

הקדמה כבר כאן, והיא באה להקל גם עליכם המנהלים. אפליקציית צלצולון מאפשרת לכם להשתפר, להתקדם, ולייעל את הזמן היקר שלכם.

מדוע יש צורך בתשלום חודשי עבור התוכנה?

מודל התשלום הוא על בסיס חודשי מכיוון שהמערכת מגבה את הנתונים שלכם בענן כל הזמן, וכדי שנוכל להיות כאן עבורכם ולתת שירות אישי מהיר וזמין בכל רגע נתון 🙂

יש לכם עוד שאלות?

אנחנו כאן כדי לענות, ששילחו את השאלה ונענה בהקדם.